Jurek

Service Planner till TechnoGym

Technogym är en ledande aktör inom tränings- och hälsobranschen. Vår mission, "Activating People", är vår ledstjärna och vi strävar alltid efter att säkerställa våra kunders framgång med investeringar inom hälsa och välmående

 

Arbetsuppgifter

Som Service Planner hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga servicen. Du kommer att arbeta nära våra servicetekniker och andra medarbetare inom företaget för att planera och koordinera servicebesök, hantera kundförfrågningar och säkerställa hög kundnöjdhet genom proaktiv och tydlig kommunikation.

 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar;

  • First line support för utrustning, licenser och tjänster.
  • Ta emot och fördela kundförfrågningar
  • Hantera och lösa ärenden som reparationer, underhållstjänster och omlokaliseringar.
  • Planera och koordinera servicebesök med kunder, inklusive förberedelser och uppföljning.
  • Säkerställa att reservdelar finns tillgängliga inför servicebesök.
  • Hantera servicekontrakt i vårt Field Service Management-system.
  • Delta i projekt för att förbättra kundupplevelsen, introducera nya kollegor samt stärka våra interna processer.

 

Vem är du?

Vi söker dig som är pålitlig, har ett starkt kundfokus, har en positiv och utåtriktad inställning samt lätt för att knyta kontakter. Du är självgående och har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Vi är ett litet och väl sammansvetsat team och vi vill att även du är en teamspelare som alltid agerar på ett professionellt sätt och enligt organisationens mål. Du visar ett stort engagemang i ditt arbete och brinner för en god kundupplevelse!

 

För att lyckas i rollen tror vi att du har ett par års erfarenhet av en liknande roll och delar vårt brinnande intresse för träning och en aktiv livsstil.

 

Du erbjuds

Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter kvalitet, professionalism och engagemang. Detta är ett konsultuppdrag hos Jurek Talents med start i mitten av november, som kommer löpa minst sex månader med en ambition att bli överrekryterad till Technogym. Vi erbjuder en arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas tillsammans med oss i moderna lokaler i Solna där du har tillgång till träning i vårt showroom.

 

Vi tror på att förändring är nödvändig och att detaljer gör mästerverket. Om du delar vår vision och vill vara med och skapa en positiv förändring, då är Technogym rätt plats för dig!

 

Om företaget

Qicraft är exklusiv distributör av det italienska varumärket Technogym och Nordens ledande partner inom träningslösningar och relaterade tjänster. Vi hjälper våra kunder att uppnå de bästa resultaten inom träning, wellness och affärer. Vi har en helhetssyn i allt vi gör och bygger långsiktiga relationer med våra partners och kunder, bl.a. gym, hotell, företag, rehabkliniker och hemmaträning. Hos oss får du möjligheten att arbeta med världsledande produkter och helhetslösningar inom en spännande och högaktuell bransch. Över 55 miljoner människor tränar idag med Technogym-utrustning på över 85 000 gym och 500 000 privata hem världen över. Technogym har varit den officiella leverantören av träningsutrustning till flera olympiska spel och senast till OS i Paris 2024.

 

Vi är ett engagerat team av 26 anställda i Sverige med vår HUB och boutique placerad i Stockholm, samt säljrepresentanter lokalt i andra delar av landet. Vi har även en egen rikstäckande service- och underhållsavdelning.

 

Ansökningsprocessen

I den här processen samarbetar Technogym med Jurek Talents och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

 

Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt framgångsrika team!

 

Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om oss: www.qicraft.se

 

Område

Solna

Anställning

Visstid

Omfattning

Heltid

 

 

Ansök nu

 

« Tillbaks till listningen

Lediga jobb hos företaget

publicerat 2024-10-23

Abion söker Paralegal

Vi söker dig som har en paralegalutbildning och minst två års arbetslivserfarenhet av praktiskt arbete inom varumärkesrätt.
Läs mer
publicerat 2024-10-23

Abion söker Paralegal

Vi söker dig som har en paralegalutbildning och minst två års arbetslivserfarenhet av praktiskt arbete inom varumärkesrätt.
Läs mer
publicerat 2017-03-31

För kunds räkning söker vi nu sommarvikarier för handläggarroll.

Vår kund är verksamma inom Telecom och dem söker nu sommarvikarier/handläggare inom Backoffice Konsument.
Läs mer
publicerat 2017-03-31

Projektassistent till spännande kunskapsorganisation

Är du en kundorienterad, ansvarstagande och kunnig administratör med god kommunikativ förmåga? Då kan du vara den vi söker!
Läs mer
publicerat 2017-10-31

Office Manager till IT bolag i Liljeholmen

För vår kunds räkning söker vi nu en Office Manager till ett krativt IT bolag som arbetar med att skapa Casinospel och spelmaskiner med ...
Läs mer
publicerat 2024-06-18

Redovisningsansvarig till eventbolag i entreprenöriell koncern

För att trivas hos oss är det viktigt att du tycker om att arbeta i ett snabbrörligt bolag med stort eget ansvar.
Läs mer
publicerat 2024-08-15

Är du en erfaren controller som vill testa konsultrollen?

I rollen som konsult erbjuds du variation i arbetsuppgifter och möjlighet att arbeta med olika kunder och projekt.
Läs mer
publicerat 2024-08-15

Intresserad av rollen som ekonomikonsult?

I rollen som konsult erbjuds du flexibla uppdrag med möjlighet att arbeta med olika kunder och branscher.
Läs mer
publicerat 2024-08-20

Receptionist och Office Managers för kommande uppdrag

Du är en positiv person som har ett öga för detaljer och kan vid en stressad situation prioritera rätt arbetsuppgifter.
Läs mer
publicerat 2024-08-20

Kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag

För att trivas i rollen som Kundtjänstmedarbetare är du en kommunikativ person som ständigt vill förbättra servicen.
Läs mer
publicerat 2024-08-20

Paralegals och Juristassistenter för kommande uppdrag

Är du en driven person som är intresserad av juridik och administrativt arbete? Tveka inte på att ansöka idag!
Läs mer
publicerat 2024-08-20

Ekonomiassistent sökes till kommande uppdrag

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete som ekonomiassistent och vill fortsätta utvecklingen inom ekonomi.
Läs mer
publicerat 2024-08-20

Lönekonsulter för framtida uppdrag via Jurek HR!

Vi på Jurek erbjuder dig som konsult spännande utmaningar där du får möjlighet att utvecklas inom lön.
Läs mer
publicerat 2024-08-20

Head of Jurek Law - en nyckelposition på Jurek

Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom juridik samt flera års arbetslivserfarenhet i rollen som jurist.
Läs mer
publicerat 2024-09-03

Executive Assistants till framtida interimsuppdrag!

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet inom rollen som Executive Assistant och är skicklig i din administrativa support.
Läs mer
publicerat 2024-09-12

Specialist inom informationssäkerhet och dataskydd

Vi letar efter dig som har relevant akademisk examen och några års erfarenhet inom dataskydd och informationssäkerhet.
Läs mer
publicerat 2024-09-17

CCM Hockey söker Teamledare till redovisningsteamet

Vi söker dig som har några års erfarenhet av kvalificerad redovisning samt en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Läs mer
publicerat 2024-09-17

Ekonomiassistent till NCC Subledger

Du vill arbeta tillsammans med andra i ett team och har en god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Läs mer
publicerat 2024-09-17

Interimsjurister till Jurek Law

Vi söker dig som är intresserad av att bredda din kompetens och vill vara med och bidra med din expertis ute hos våra kunder.
Läs mer
publicerat 2024-09-23

Bolagsjurist till Clear Channels Legal & Complianceavdelning

Vi söker dig som har juristexamen med minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet inom juridik och compliance.
Läs mer