Jurek

Office Manager till IT bolag i Liljeholmen

Om företaget

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR,  marknad och administration.

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu en Office Manager till ett krativt IT bolag som arbetar med att skapa Casinospel och spelmaskiner med en stor marknad utomlands. Du kommer att bland annat ansvara för all drift och trivsel på kontoret. På företaget arbetar ca. 28 personer och i din roll kommer du även stötta andra avdelningar så som ledning, ekonomi och HR. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

- Ansvara för att lokaler, kök och mötesrum alltid ser representativa ut och är iordningställda
- Hantering av post, bud och leveranser
- Inköp av kontorsmaterial och dagligvaror
- Enklare ekonomiuppgifter och budgetförberedelser
- Resebokningar och reseräkningar
- Arrangera event, konferenser samt sköta onboarding av nya kollegor
- Stötta HR med utlägg, friskvårdsavtal och andra administrativa arbetsuppgifter
- Övriga ad hoc-uppgifter

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har tidigare erfarenhet från liknande roll där du har arbetat med kontorsansvar eller service. Som person har du skinn på näsan, är självständig och har lätt för att samarbeta med alla typer av människor. Du kommer att arbeta nära bolagets apputvecklare och fungera som en stöttande funktion för alla medarbetare. Det är viktigt att du kommunicerar obehindrat på engelska och svenska då
koncernspråket är engelska. Du har tidigare arbetat i olika affärssystem och har goda kunskaper i Officepaketet. Vi söker dig som är ansvarstagande, positiv och kommunikativ. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter – allt från att ha hand om köket och ta emot besökare till att ansvara för större projekt på kontoret. Du är trygg i dig själv och klarar av att ta egna initiativ och beslut själv. Du har hög integritet och hanterar sekretess med största professionalitet.

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll hos ett spännande IT bolag. Kontoret ligger placerat i Liljeholmen. Du kommer initialt att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget är ett föräldravikariat fram till augusti 2018 till att börja med. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start

Omgående

Lön

Enl.ök

Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning: 
Visstid Heltid

Kontakt:
Victoria Dall
victoria.dall@jurek.se

 Ansök nu

« Tillbaks till listningen

Lediga jobb hos företaget

publicerat 2017-03-31

För kunds räkning söker vi nu sommarvikarier för handläggarroll.

Vår kund är verksamma inom Telecom och dem söker nu sommarvikarier/handläggare inom Backoffice Konsument.
Läs mer
publicerat 2017-03-31

Projektassistent till spännande kunskapsorganisation

Är du en kundorienterad, ansvarstagande och kunnig administratör med god kommunikativ förmåga? Då kan du vara den vi söker!
Läs mer