Vår kund har behov av en ekonomiassistent med erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Konsultuppdraget omfattar kundreskontra i form av kundfakturering samt likvid, hantering av inkasso, påminnelser samt validering och förkontering av leverantörsfakturor. Konsulten kommer även att arbeta med löpande bokföring och avstämningar i bokslut samt backup för leverantörsreskontra.
Vem är du?
Konsulten bör ha följande erfarenhet/kompetenser;
• Kundreskontra samt leverantörsreskontra
• Likvid – filinläsningar/manuella inbetalningar samt avstämning
• Excel - god grundkunskap
• God systemvana
• Erfarenhet av Unit4 (fd Agresso) är meriterande
Du erbjuds
Du kommer att vara anställd av Jurek Talents och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholm. Omfattningen är på 100%. Startdatum för konsultuppdraget är 2024-05-13, eller enligt överenskommelse, och löper till och med 2024-08-31. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Emelie Kumlin på emelie.kumlin@jurek.se. Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Om verksamheten
Jurek Recruitment & Consulting erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Område |
Stockholm |
Anställning |
Visstid |
Omfattning |
Heltid |