Är du en organisatör i världsklass som älskar att ha många bollar i luften? Trivs du med att arbeta i en dynamisk miljö där du får ta stort ansvar och samarbeta med både kollegor och medlemsföretag? Om du dessutom har en naturlig fallenhet för administration, struktur och flexibilitet, är det kanske just dig vi söker som koordinator till vårt kontor i Göteborg!
Om Almega
Som Sveriges ledande arbetsgivarorganisation står Almega i framkant för att skapa de bästa förutsättningarna för tjänstesektorn. Med representation av över 11,500 företag inom 60 olika branscher, spelar vi en central roll i arbetsmarknadens utveckling. Vi förhandlar fram moderna kollektivavtal och erbjuder arbetsrättslig rådgivning, förhandlingshjälp och stöd till våra medlemsföretag. Våra medarbetare, fördelade på nio kontor från Malmö till Umeå, arbetar engagerat för att stötta och utveckla Sveriges arbetsgivare.
Din Roll som Koordinator
Som koordinator hos Almega kommer du att inneha en central och betydelsefull roll på vårt Göteborgskontor. Du blir spindeln-i-nätet som säkerställer att administrationen kring förhandlingar, möten, utbildningar och andra aktiviteter löper smidigt. Med många kontaktytor och en varierad arbetsdag kommer du arbeta nära andra enheter inom Almega och våra förbund för att leverera förstklassig service.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Planering och koordinering av möten, nätverk, utbildningar och evenemang.
• Utförande av diverse administrativa arbetsuppgifter, inklusive arbete i olika IT-system.
• Stöd till kontorets arbetsrättsjurister och experter i deras dagliga arbete.
• Samordning av aktiviteter med andra kontor och enheter inom Almega, med särskilt fokus på vår centrala utbildningsenhet.
• Direkta kontakter med medlemsföretag inom varierande frågor.
Vi söker dig som:
• Visar stort engagemang för dina arbetsuppgifter och kan hantera flera uppgifter parallellt.
• Är en teamspelare med utmärkta samarbetsförmågor, samtidigt som du är modig nog att ta egna initiativ.
• Är noggrann och detaljorienterad.
• Har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Behärskar svenska och engelska väl.
• Är helt bekväm med Officepaketet och har lätt för att lära dig nya system. Tar gärna hjälp av teknik för att effektivt lösa uppgiften.
Vad vi erbjuder:
• En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där utveckling och innovation premieras.
• Ett sammansvetsat team där gott samarbete och inkluderande arbetsklimat står i fokus.
• En attraktiv arbetsplats vid vårt centralt belägna kontor i Platinan, Göteborg.
• Generösa förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag och tjänstepension.
Almega värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en inkluderande arbetsmiljö.
Är du redo att bli en nyckelspelare på Almegas Göteborgskontor? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vårt engagerade team i Göteborg!
Din ansökan
I den här processen samarbetar Almega med Jurek och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rebecka Skårman, rebecka.skarman@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Med hänsyn till GDPR tar vi ej emot ansökningar via epost.
Varmt välkommen med din ansökan!
Område |
Göteborg |
Anställning |
Tills vidare |
Omfattning |
Heltid |